#1 Skrevet Februar 8, 2011 Eg har en 6 trinns aby kasse og lurte på fra hvilken bil kan eg bruke giroverføringam, mellomaksel (lengde) og kassefester evt travers? Jonny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2011 Eg har en 6 trinns aby kasse og lurte på fra hvilken bil kan eg bruke giroverføringam, mellomaksel (lengde) og kassefester evt travers? Jonny Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2011 ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2011 du må ha girfoverføring fra rs2 / 6trinns s2. "sjeldne" deler derfor høy brukt pris. mellom akslel fra 6 trinns s2 coupe eller typ 85q / ur quattro, evnt korte den du har 3-4 cm. ligger vel endel tips og erfaringer på forumet om du søker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2011 du må ha girfoverføring fra rs2 / 6trinns s2. "sjeldne" deler derfor høy brukt pris. mellom akslel fra 6 trinns s2 coupe eller typ 85q / ur quattro, evnt korte den du har 3-4 cm. ligger vel endel tips og erfaringer på forumet om du søker. det vil si at eg kun kan bruke fra en RS2, s2 ABy. og ikkje fra td. s4? finnes det ombyggingsett/uorginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2011 Må bruke fra RS2 evt S2 aby ja. S4 passer ikke nei. Ikke sett noe ombyggingssett bortsett fra girkasse fester så du slipper bytte travers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2011 Må bruke fra RS2 evt S2 aby ja. S4 passer ikke nei.Ikke sett noe ombyggingssett bortsett fra girkasse fester så du slipper bytte travers Kor du fant de girkassefestene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2011 Er RS2/S2 fester også spacere i mellom. finner det på 034 motorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2011 var inne og såg men eg fant de ikkje men finner dem nok tilslutt takk for gode svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2011 Ser de har begynt å lage de selv der, sto ikke noe om spacer som man måtte ha med orginale fester. mulig disse er modifisert http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-transmission-mount-bracket-pair-rs2-replica-01e-into-small-chassis-p-19922.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2011 Man kan vel bruke s4 overføring også, men da må du bruke s4 spakstell. S2/rs2 har overføringen "under" kula på spakstellet og derfor går armen bakover når du dytter spaken fremover, mens på s4 så er den over leddet og derfor går motsatt vei iforhold til s2/rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2011 Man kan vel bruke s4 overføring også, men da må du bruke s4 spakstell. S2/rs2 har overføringen "under" kula på spakstellet og derfor går armen bakover når du dytter spaken fremover, mens på s4 så er den over leddet og derfor går motsatt vei iforhold til s2/rs2 Tviler på det da S4 har alt over kassa mens S2 har det på siden av kassa. ikke nok plass mellom kassa og tunell til å få det til å passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...