#1 Skrevet Februar 8, 2011 Prøver å bytte tandempumpa på bilen min nå. Men har store problemer med å få løsnet en bolt. Den sitter bak et radiatorrør som går inn på blokka. Er det mulig å ta av dette røret? For jeg finner ingen skruer/bolter til å løsne det Kanskje litt dårlig forklart, men håper noen skjønner (eller har byttet den før?). - Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 Noen må jo ha hatt det samme problemet som meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2011 Jeg har byttet uten å fjerne slangen. Men trangt er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2011 Så det er mulig? Men hvordan i granskauen får man på skralle eller noe som helst der? Skruen sitter jo bak det ene røret som radiatorslangen går inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2011 Lurer på det samme! Funnet ut hvordan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2011 Nope, har ikke det gitt Blir vel til at man setter bilen på verskted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...