Anbefalte innlegg

Heisann, noen som har noen erfaring med 1.8 8V turbo? Dama har kjøpt seg en Golf 2 1.8 90hk.

Bilen fungerer jo bra å helt grei å kjøre, men alle vil jo ha mere pulver med tia.

Jeg har 2 stk 1.8 8v motorer fra Audi 80 liggende hjemme, disse blokkene er vel samme som i golfen?

Hvordan er det å turbokonvertere disse, noe suksess? Har AEB stempler og råder liggende om det passer så innmat som tåler litt effekt da, om ikke orginalt duger.

Finner ikke så veldig mye info om dette, og lite vits å gjøre dette om det ikke blir noe suksess.

Har også lest om 16v topp på 8v blokk, som jeg skjønte at ikke var noe særlig pga kompresjon ble veldig lav, og var mye bedre å bruke 16v blokk da. Hjelper vel ikke med aeb råder og stempler når kompresjon blir lav med orginal innmat?

Noen som har noen tips? 200+hk bør duge ei stund i en slik golf så dit jeg sikter, håper noen har noen tips:)

Edit: Denne burde kanskje ligget under tuning, bare evt å flytte tråden om dette blir feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.