#1 Skrevet Februar 8, 2011 Skal skifte bakhjulslager på A3'en (2004 modell). Hvor stort moment skal bolten trekkes til med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2011 Følg linken i signaturen min, så finner du sikkert svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 Iflg det jeg kan se, så skal det være: 62 Rear hub 180 Nm+180° Eller har jeg sett helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2011 Regner med du kun tar av skive bak? Isåfall blir det vel "Brake disc to hub Rear 4 Nm"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2011 Skal jo skifte lageret (som er hele nav'et bak) Da er det jo en skrue som holder nav'et til spindelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2011 Det er 180NM/200NM +180 grader ettersom det er alu eller stål mener jeg å huske.. Bruker å være 180NM+180grader;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2011 Det er 180NM/200NM +180 grader ettersom det er alu eller stål mener jeg å huske.. Bruker å være 180NM+180grader;) På en A3 med fwd? Dette dras jo normalt til akkurat passe så skiva snurrer lett, så 4Nm høres mere riktig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2011 På en A3 med fwd? Dette dras jo normalt til akkurat passe så skiva snurrer lett, så 4Nm høres mere riktig ut. Nav'et skal jo sitte fast i spindelen.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2011 Om det er XCN M18 bits som må brukes så stemmer 180nm + 180 grader, rimlig heftig moment spør du meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2011 Det er XZN M18 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2011 Er det gamle type a3? eller 04 med facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 8, 2011 Det er XZN M18 ja. Da er det 180NM som gjelder ja.. Det er en stor svart bolt? 4NM på denne er hvertfall ikke riktig:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2011 Er det gamle type a3? eller 04 med facelift? Det er en 8P. Da er det 180NM som gjelder ja.. Det er en stor svart bolt? 4NM på denne er hvertfall ikke riktig:P Stor svart bolt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2011 Det er en 8P. Stor svart bolt ja. Da stemmer det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...