#1 Skrevet Februar 8, 2011 Lurer på om det er like effektiv å rense dysene med sånn rens man heller ned i tanken (Tunap973) som å ta dem ut å ha dem i et dieselbad? Sliter med litt urolig gange på einser GTIen, så tenkte begynne å rense dysene. Har sprayet etter lekkasjer i motorrom, men ingen respons noen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg vil vel tro att dysa bør åpne seg så du får dratt gjennom en evt rensevæske. så å bare legge dyser i et bad høres lite effektivt ut spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg vil vel tro att dysa bør åpne seg så du får dratt gjennom en evt rensevæske. så å bare legge dyser i et bad høres lite effektivt ut spør du meg Legge dysene i et bad er vell ganske mye brukt trodde jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2011 Denne motoren har vel K-Jetronic? I såfall skal dysene egentlig settes i et spesialverktøy som kjører en rensevæske gjennom dysen motsatt veg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2011 K-jet ja.. Hmm.. da tror jeg vi heller mot tunapen først. Hehe.. Eventuelt nye dyser er jo bare 2k så er jo ikke spinngalen pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...