Anbefalte innlegg

Lurer på om det er like effektiv å rense dysene med sånn rens man heller ned i tanken (Tunap973) som å ta dem ut å ha dem i et dieselbad? Sliter med litt urolig gange på einser GTIen, så tenkte begynne å rense dysene. Har sprayet etter lekkasjer i motorrom, men ingen respons noen plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil vel tro att dysa bør åpne seg så du får dratt gjennom en evt rensevæske. så å bare legge dyser i et bad høres lite effektivt ut spør du meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil vel tro att dysa bør åpne seg så du får dratt gjennom en evt rensevæske. så å bare legge dyser i et bad høres lite effektivt ut spør du meg :)

Legge dysene i et bad er vell ganske mye brukt trodde jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne motoren har vel K-Jetronic?

I såfall skal dysene egentlig settes i et spesialverktøy som kjører en rensevæske gjennom dysen motsatt veg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

K-jet ja.. Hmm.. da tror jeg vi heller mot tunapen først. Hehe.. Eventuelt nye dyser er jo bare 2k så er jo ikke spinngalen pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.