#1 Skrevet Mars 7, 2005 Kva slags interiør kode har eg? Har lyst skinn interiør. Og ikkje telefon. Korleis finn eg ut dette? Alternativa er:eq,er,es,et,eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2005 Det står på samme lappen som inneholder chassisnr, motorkode, girkode og M-utstyr, denne lappen pleier å stå på side 2 i serviceheftet, og et eller annet sted i bagasjerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2005 her er lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2005 N4X/DN er skinn med farge-navn Aztec Yellow. Her er utdrag fra listen i katalogen. Forøvrig så er lakkoden din LZ6L, motorkoden AGU og girkassekoden DBZ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2005 Har eg ingen av desse overnevnte eg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2005 Nei, du har som nevnt den som heter DN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...