passer speil a4 8k til a6 4f

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har peiling om speilene ra a4 8k går til a6 4f.

Er på leting etter facelift speil fra 2009 med ledd,men finnes jo ingen ting.

Ny koster de for settet 9000.-på møller: bh :

Har funnet noen på ebay,men er til en a4 8k,men vet at disse speihusene går overens med flere biler.

http://cgi.ebay.de/AUDI-A4-8K-SPIEGEL-AUSSENSPIEGEL-ANKLAPPBAR-MIRROR-S4-/350432693973?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item51976a8ed5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker på om de passer, men hvorfor vil du ha de? Audi tok de bort på "facelift" b8. Pga at de blokket sidesyn ut av bilen pga for stor str, og de lager vindsus.. får jo pre facelift spel til din bil med led også, om du ikke vil ha facelift utseende på de bare da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å finne facelift speil til min bil,men med uten hell.

Trodde disse var ca det samme størrelse som leveres til a6.

Fikk som sagt pris på møller,men var jo grisedyrt: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er samme str som på a6 facelift, b8 speilene. Jeg mente at du får speil fra 4f før facelift med lys i, om det er hva du er ute etter:) Sikkert lettere å få tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,men ønsker blinklys i speilene også,da må jeg ha facelift speil fra 2009.:)

Vet at speilene er noe større en de jeg har nå,får vurdere litt,var jo ikke så dum pris på speilene fra a4 heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tror du de kan passe rett på bilen,eller må jeg skifte over festene til speilene som jeg har nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper de passer, da de brukes på så mange modeller nå, men har aldri prøvd eller sjekka delenr, så jeg vil ikke garantere noe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.