#1 Skrevet Mars 7, 2005 Det er en kar som vil kjøpe bilen min, har 18" OZ opera sommersko. Men han vil ikke ha med felgene. Noen som vet sånn ca pris på disse felgene? Er det noen som er interresert? Legger ved et bilde! Kommer senere, hadde jo ikke noe bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2005 Jeg betalte 12' for skrudde OZ Opera med dekk for ca 2 år siden til gamlebilen, dette var demobrukte hjul. Kan være interesert jeg dersom OK pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2005 Er på jakt etter en nyere A4 S-line, om felgene går på der vil jeg beholde dem! Men hvilken prisklasse tenkte du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2005 Felgen skal gå rett på en nyere A4 også ja! Har faktisk ikke sett nyere A4 med OZ Opera felger når jeg tenker meg om... blir nok veldig bra det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2005 Må få polert opp felgene. Men da satser jeg på å beholde dem! Har fått høre at jeg kjører rundt med Mercedes felger, men jeg syns de er fine! Ikke sånne som ALLE andre har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...