#1 Skrevet Februar 8, 2011 Noen som vet kor kromlistene til nedre grill der tåkelysene sitter, kan skaffes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2011 jeg veit ikke om det er noe som blir solgt ferdig. men få tak i U-list som du setter på. mener at FK har dette i sitt sortiment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 jeg har kansje liggende slik u list...som du kapper i lengden å setter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2011 jeg veit ikke om det er noe som blir solgt ferdig. men få tak i U-list som du setter på. mener at FK har dette i sitt sortiment. FK= Felleskjøpet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2011 FK= Felleskjøpet?? Haha. Tror han mener FK automotive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2011 FK= Felleskjøpet?? stemmer er som Adi sier at det er FK automotive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...