Mindre lokallagstreff FOSEN:)

Anbefalte innlegg

HeiHei hallo! Fosen : vinke :

Jeg vet vi er flere, og vi alle vet vell av andre som ikke er her på forumet også med Vag. Som har tenkt, at det er litt : haha :"ork" å kjøre helt inn til Trondheim for en time eller to på søndags ettermiddagene. Kan jo være en mulighet å få samlet oss her ute, vi har jo såvidt diskutert dette på en annen tråd: Fosen S. Men nå så har vi en egen tråd på dette.

Så meld deres interesse her, så fikser vi noe! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak:) Kunne tatt en fin plass et sted når våren kommer med grillings etc. På tide at folket fra Trondheim får labben over fjorden også..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de kan heller ta turen ut ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om vi ikke må stenge denne tråden :P

Men ellers bra tiltak og lokallagsstyret stiller sikkert med pølse og brød på et grillmøte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vell meldt fantastisk vær i 2 uker, burde vi ha klart å finne på noe eller?:) Hvem er med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse interesse her ser jeg! :P

Om noen har tid og er intr. i å møtes så foreslår jeg neste helg nå i første omgang. 12/13 Mars :)

Vært gøy å fått sammen de med interessen her ute :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.