#1 Skrevet Februar 8, 2011 HeiHei hallo! Fosen Jeg vet vi er flere, og vi alle vet vell av andre som ikke er her på forumet også med Vag. Som har tenkt, at det er litt : haha :"ork" å kjøre helt inn til Trondheim for en time eller to på søndags ettermiddagene. Kan jo være en mulighet å få samlet oss her ute, vi har jo såvidt diskutert dette på en annen tråd: Fosen S. Men nå så har vi en egen tråd på dette. Så meld deres interesse her, så fikser vi noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2011 Bra tiltak:) Kunne tatt en fin plass et sted når våren kommer med grillings etc. På tide at folket fra Trondheim får labben over fjorden også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 Ja, de kan heller ta turen ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2011 Lurer på om vi ikke må stenge denne tråden Men ellers bra tiltak og lokallagsstyret stiller sikkert med pølse og brød på et grillmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2011 Da er det vell meldt fantastisk vær i 2 uker, burde vi ha klart å finne på noe eller? Hvem er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2011 Masse interesse her ser jeg! Om noen har tid og er intr. i å møtes så foreslår jeg neste helg nå i første omgang. 12/13 Mars Vært gøy å fått sammen de med interessen her ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...