Anbefalte innlegg

Går utifra at det er sirkulasjonspumpa på webastoen som er gåen siden den ikke starter. Lurer derfor på om noen vet hvilken type webasto som er originalt på denne bilen slik at jeg får bestillt riktig pumpe.

04 Touran 2.0TDI

DL63890

Sven

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lest ut feilkoder på varmeren.

Blir litt risikabelt å bare gå ut i fra at det er sirkulasjonspumpa som er feil.

Kan også være glødeplugg og brennkammer som er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lest ut feilkoder på varmeren.

Blir litt risikabelt å bare gå ut i fra at det er sirkulasjonspumpa som er feil.

Kan også være glødeplugg og brennkammer som er feil.

Har fått avlest feilkoder, har stått "ingen flammedannelse" som kan skyldes flere ting. Men sist gang sto det at sirkulasjonspumpa fungerte bare av og til. Derfor har den nå blitt sperret.

Ser det er mange forskjellige brennere som står i disse bilene. Lurer bare på hvor jeg kan finne ut eller hvem som kan finne ut hvilken jeg har.

Sven

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig at det er mange typer.

Hvilken type du har, finner dem ut på Møller.

Er flere her inne som jobber på delelager til Møller, så du får sikkert svar om du har litt tålmodighet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jepp. Får vente i spenning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at det er sirkulasjonspumpa på webastoen som er gåen siden den ikke starter. Lurer derfor på om noen vet hvilken type webasto som er originalt på denne bilen slik at jeg får bestillt riktig pumpe.

04 Touran 2.0TDI

DL63890

Sven

Pumpa er VW spec så den fåes dessverre ikke over disk fra Webasto

Kun VW som selger reservedeler til varmerene som står i VW OE montert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.