Anbefalte innlegg

Sitter å ser etter sommersko til passaten, har en 2006 Passat TDI 4Motion Stv.

 

Vurderer 225/35-19 fremme på en 8,5" felg et 35 og 265/30-19 bak på en 9,5" felg et 35.

 

Er det noen som vet om dette er mulig, skal også ha justerbart senk på til sommeren.

 

Går dette uten store modifiseringer evt valsing av skjermer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å ser etter sommersko til passaten, har en 2006 Passat TDI 4Motion Stv.

 

Vurderer 225/35-19 fremme på en 8,5" felg et 35 og 265/30-19 bak på en 9,5" felg et 35.

 

Er det noen som vet om dette er mulig, skal også ha justerbart senk på til sommeren.

 

Går dette uten store modifiseringer evt valsing av skjermer??

 

ET35 er egentlig for lavt på Passat 3C, men med 8,5 toms forfelg og 225 dekk kan det gå akkurat. 9,5x19 ET35 med 265 bak ville jeg droppa, stikker utenfor og vil subbe villt. ET45 må du nok opp til med 9,5 tom og selv da ville jeg valgt smalere enn 265.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ET35 og 235 dekk på min Passat 3c. Har senket denne 35mm ca og den suber litt ved humper. Er sikkert litt mindre ved stivere oppsett men... jeg skal over til 225 neste gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet 9x20 ET 45 med 255/30-20 på min 3C med 35mm senk og det subbet som bare f..

9,5" og ET35 er bare å glemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet 9x20 ET 45 med 255/30-20 på min 3C med 35mm senk og det subbet som bare f..

9,5" og ET35 er bare å glemme.

 

Både foran og bak?

 

Det er ikke så mye plass hverken utover eller innover foran på Passat 3C, selv med orig.dempere, med gewinde (FK) er det mye dårligere plass, dessverre. Originalt mener jeg 9 tom ET50 er helt i grenseland (9,5 tom ET43 gikk akkurat og det tilsvarer 9 tom ET49,35, mens 9 tom ET52 butta i fjærbenet).

 

Utover avhenger av kamber, senk etc, men 9 tom ET45 eller 8,5 tom ET40 med "riktige" dekk (235) burde gå greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både foran og bak?

Gikk vel kanskje greit foran hvis jeg ikke husker helt feil, men grisesubbet bak..

Kjørte bare noen få mil med de hjulene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk vel kanskje greit foran hvis jeg ikke husker helt feil, men grisesubbet bak..

Kjørte bare noen få mil med de hjulene.

 

Det ville nok subbet foran også, men det er jo bak fjæringsveien er størst i dumper etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser du 235 på 8x19 ET35, dette subbet også..

Chicago 003 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8*19 ET35 235 og ca 80mm senk dette subber kun litt vel sving ellers går det helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ser at dette jeg planla ikke går.

 

Enn om jeg kjører 225 på 8,5" fremme et35 å går for 265 på en 8,5" felg et45 bak?

 

noen som har prøvd dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ser at dette jeg planla ikke går.

 

Enn om jeg kjører 225 på 8,5" fremme et35 å går for 265 på en 8,5" felg et45 bak?

 

noen som har prøvd dette?

 

Jeg kjører på 8X19 Et 40 og 235-35 og det går helt fint foran, men subber litt bak i dumper, med litt bagasje.. Subber dog kun i filten i innerskjermen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ser at dette jeg planla ikke går.

 

Enn om jeg kjører 225 på 8,5" fremme et35 å går for 265 på en 8,5" felg et45 bak?

 

noen som har prøvd dette?

 

Toppen av 265 dekk med ET45 bygger like langt ut som 235 dekk med ET30, så tror ikke det hjelper deg nok, du må nesten ha smalere dekk. Ville i hvertfall prøvemontert før handel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men koffor 225 framme og 265 bak på like brei felg? eg har 8.5x19 et 38 med 225-35x19 på vinter og 8.5x19 et 38 med 235-35x19 sommer, subbet bak før men tok og bøyde inn den lille fliken heilt bak i hjulbue fanger kanten bak,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 8,5x19 et 35 zito titan på 235/35-19 hakka 5, funker bra, subber ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på denne tråen. vil 8,5 x20 toms felger med et 40 passe passat 3c? tenkte på 225 brede på dekke evt. et 35 vil vel ikke gå etter så æ forstår her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på denne tråen. vil 8,5 x20 toms felger med et 40 passe passat 3c? tenkte på 225 brede på dekke evt. et 35 vil vel ikke gå etter så æ forstår her?

 

8,5x20 ET40 går nok fint, men kan nok subbe bittelitt med 235 dekk, selv om passer best på bilen. Med justerbart ville jeg valgt 225 selv om LI er litt lav. Kommer litt an på senk også om det vil subbe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ha justerbart så jeg kan få rett høyde sånn at det ser bra ut;) så 225 går klart å 235 går ikkje klart? bak el framme det bli problem evt? har ikkje tenkt å senke den vilt. men hoved sak før å få rette utsende. e nu orginal senka. men ser litt si ut bak... så har den vært litt lavere framme så har det sed ok ut i grunn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min blei forlav bak med høydejusterbart justert heilt opp bak og nesten heilt nede framme, har 45mm hr på den andre den er akkuratt passlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ha justerbart så jeg kan få rett høyde sånn at det ser bra ut;) så 225 går klart å 235 går ikkje klart? bak el framme det bli problem evt? har ikkje tenkt å senke den vilt. men hoved sak før å få rette utsende. e nu orginal senka. men ser litt si ut bak... så har den vært litt lavere framme så har det sed ok ut i grunn...

 

Jeg hørte bare noen si at 8x18 ET41 med 235/40 18 subber litt bak med full bil, last eller lav bil og da er jo 235/30 20 dekket med ET40 på samme sted. Derfor ville jeg satset på 225 md ET40 eller 235 med ET45. Men dette er jo ikke absolutt, ulike dekk har ulik bredde og ulike biler har ulik stivhet og senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo,

 

men du kan vel ikke ha forskjell på bredden forran og bak heller, du kjører jo 4motion...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner... har 4motion jeg så jeg må ha samme dim fram å bak. bli da 225 å ed 40:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 8x18 et 38 med 235x40-18 vinter nå på en eine min og den er veldi lav men ingen subbing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.