#1 Skrevet Februar 9, 2011 i dag tidlig begynte bilen og riste når jeg kom over en viss hastighet. kjørte vel da rundt 60 km/t. jeg merket at det kom ifra høyre framhjul og trodde kanskje det var snø eller en løs hjul bolt. kom på jobben og sjekket etter snø og prøvde og stramme boltene som ikke var løse i det hele tatt. gjorde dette på alle 4 hjulene og etter fylte med luft til sånn som det skulle være. når jeg da kjørte hjem ifra jobben kunne jeg da kjøre i over 80 km/t før noe risting begynte og komme. altså 20 km/t fortere enn på morningen.. noen som vet hva dette kan være? ubalansert felg? et av loddene på felgen har falt av? hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2011 Er mest sannsynlig at et lodd har falt av. Plagdes voldsomt med det samme på de gamle felgene mine, fikk de balansert, men ble aldri helt bra. Da viste det seg at dekket hadde fått seg noen blemmer på innsiden av hjulet. Felgene ble som nye dekk ble innkjøpt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2011 Hjullager eller et hjul som er ute av balanse. Kan også være snø, is osv, men lite sannsynlig siden det er i en spesifikk hastighet. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2011 takk for svar : ) idag kunne jeg faktisk kjøre i over 90 km/t og merket ingen ting : P gadd ikke å kjøre noe fortere da det var dårlig føre, trafikk ect. pluss gidder ikke prøve og få fram problemet.. kan jo hende at det var noe is på felgen evt.. får HÅPE at jeg er kvitt problemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2011 problem borte : D var nok bare litt is. steng tråd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...