#1 Skrevet Februar 9, 2011 Heisann, vurderer litt videre trimming av s2n, har p.d.d et "380 kit". -Mye vil ha mer.. Skulle i den forbindelse fått satt i H-profil råder, men ærlig så har jeg rett og slett ikke kompetanse til og gjøre det selv, har hørt meg litt rundt med forskjellige firmaer, og det som går igjen er jo at de tar seg godt betalt, hehe. Så er ute etter noen privat personer som tar på seg sånt, tar ut motor selv. Blir selvfølgelig godt betalt.. PM, eller skriv i tråden ved interesse. Har et ok verksted og skru i, hvis kompetansen er der, men ikke verkstedet.. Om noen vet om firma som gjør dette for en grei sum, så tar jeg gjerne imot tips. kjetil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2011 Du klarer det faktisk selv hvis du har tida:) En haynesbok er et godt hjelpemiddel.. Ellers er det bare å snakke med noen du vet har gjort det før og be om tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2011 Har vurdert det sånn at det er bedre og få med noen som kan det, så kan jeg være med og lære det første gangen, og heller betale litt for sikkerheta at det ikke blir noe kluss. Holder forresten til i Eide, Møre og Romsdal. Midt imellom Molde og Kr sund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2011 Ikke alle klarer det selv, du skal ikke la deg presse til å gjøre det selv, Selv om mange greier det med litt hjelp fra forumet. Men får du ut motoren og satt den i bukk og plukket av veiva så er det meste gjort, så kan du sikkert få hjelp til resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2011 Takk, var planen det ja. Bare ta kontakt om noen er interessert i en liten skrujobb, kan også bringe motoren et stykke i bil, om det skulle være lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2011 Kan jo kjøpe min motor som er ferdig med råder og div andre oppgraderinger... Er en AAN motor, men det er vel bare å flytte over innsug/topp + div så er det på plass tenker jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=203707 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2011 Jeg skulle hjulpet deg jeg, men det er jo et godt stykke unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2011 Jeg skulle hjulpet deg jeg, men det er jo et godt stykke unna! Takk, men blir vel noe langt ja. Kan jo kjøpe min motor som er ferdig med råder og div andre oppgraderinger... Er en AAN motor, men det er vel bare å flytte over innsug/topp + div så er det på plass tenker jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=203707 Ser grei ut den, arp bolter? Hva slags råder står i? Mye slitekant i blokka? Ellers, hvordan blir det og sette AAN i S2? hører så mye forskjellig, noen mener jeg må bytte bunnpanne? har ABY bunnpanne liggende, går denne i tilfelle på AAN blokka? -Går ABY innsuget på AAN topp? -Clutch og svinghjul ifra ABY går på AAN? -Hvordan blir det med motorstyring, kan jeg bruke alt ifra ABY motoren, eller må jeg bytte ledningsnett rundt motor? -Andre ting? takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...