Linjeborring, balansering, veiv sliping og honing av råder.Pris og hvem gjør slikt?

Anbefalte innlegg

Etter ett rådelager og ett veiv lager (begge på sylinder 1) som ser ut som har fått litt slitasje, så vil jeg sende inn blokk til linjeborring.

I samme slengen vil jeg sjekke veiva at alle mål er der dei skal være og muligens slipe den hvis den ikke er bra.

Hvis veiva er gåen, er det da billigere å slipe kontra kjøpe ny eller en 100% bra brukt en?

Vil også kontroll måle lille og store diameter på rådene og få dei honet til eksagte mål. Har målt litt på mine og ser ut som dei er litt trange i store enden, men får ikke bra målinger med mikkemus utsyret mitt. Varierer for mye.

Når alt er gjort vil jeg balansere alt opp på nytt igjen.

Hvem gjør slikt og hva ligger slikt på i pris?Må da være mangen her som har gjort slikt?

Skal ringe oslo sylinder service imorgen, men hadde vert greit hvis det var andre aktøre på markedet og som gjør slikt. Bor i Haugesund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter ett rådelager og ett veiv lager (begge på sylinder 1) som ser ut som har fått litt slitasje, så vil jeg sende inn blokk til linjeborring.

I samme slengen vil jeg sjekke veiva at alle mål er der dei skal være og muligens slipe den hvis den ikke er bra.

Hvis veiva er gåen, er det da billigere å slipe kontra kjøpe ny eller en 100% bra brukt en?

Vil også kontroll måle lille og store diameter på rådene og få dei honet til eksagte mål. Har målt litt på mine og ser ut som dei er litt trange i store enden, men får ikke bra målinger med mikkemus utsyret mitt. Varierer for mye.

Når alt er gjort vil jeg balansere alt opp på nytt igjen.

Hvem gjør slikt og hva ligger slikt på i pris?Må da være mangen her som har gjort slikt?

Skal ringe oslo sylinder service imorgen, men hadde vert greit hvis det var andre aktøre på markedet og som gjør slikt. Bor i Haugesund.

ring meg eller send en e mail ang turboen vi pratet om i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velox Motor, holder til rett utfor Hgsd (Førresfjorden) og kan absolutt anbefales når det gjelder pris, kvalitet på arbeid og kundeservice!

http://velox.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velox Motor, holder til rett utfor Hgsd (Førresfjorden) og kan absolutt anbefales når det gjelder pris, kvalitet på arbeid og kundeservice!

http://velox.no/

Har snakket med Karl og han gjør ikke dette selv, han sender videre, men servicen er super som du sier:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg eller send en e mail ang turboen vi pratet om i morgen

Den er god.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør også alle disse jobbene du ref til her i skjeberg. Men noen mil unna :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.