#1 Skrevet Februar 9, 2011 Hei e det noen der ute som har opplevd att den eine vinduviskeren bare slutter og virke?? den på høyre side funker heilt fint mn den andre funker ikke:confused: hørte på møller om pris på ny motor mn dei sa att eg måtte skifte begge to framme: klø : hadde vore fint og bare skifta den eine liksom... noe tips kossen eg ska finna utt ka som er gale?? er dette ein lette jobb og gjer sjøl eller bør eg hive den inn på verksted?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2011 Tror de selges kun parvis nå, skal du bare ha en prøv litt på bildemontering/huggere. Lett å bytte, av med viskerarm og sort plastdeksel, så sitter motor festet med torx skrue. Mulig NBS har disse til en hyggelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2011 takk for svar:) då prøve eg og fikse det sjøl:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...