spm angående felger til a4 b7

Anbefalte innlegg

hei. det er stilt mange spm angående dette før, men jeg har drevi å søkt litt på forumet å sett litt men hakke funnet helt svaret på mitt spm.

 

har da som sakt en b7 som jeg skal ha nye felger på...

 

tenkt på 19" så ser jeg på disse TSW Valencia felgene. (19x8)

 

men di får man i ET 32 eller 45 vil jo ha jula lengst murlig ut men VILL IKKE HA SUBBING. så jeg lurte på om noen veit om di går. skal sette på Spax RSX justerbart tenkte jeg så med andre ord så blir det litt senk å... tenker på 235/30-19.

 

så egentlig på Rotiform BLQ 3-delte (di litt nedepå sia)

men å kjøre rundt med felger til over 30 laken veit jeg ikke helt om jeg kan ta meg rå til...

 

noen som har noen gode forslag til felger også? værste jeg veit er å finne felger. fordi det er så UTROOOOLIG mye å velge i men ingen ting som er AKKURATT som jeg vil:P så forslag mottas med stor takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET32 blir jo utom 15mm sporviddeendring, og ET45 blir badekar. ET35 er perfekt på disse, så om du spacer ut de på ET45 så vil det funke. Tror ikke du vil få noe problemer med subbing på den dekkdimmen, men du kan jo alltids vurdere 225/35-19 om du er usikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit det blir utenfor 15millimeteren men for å være helt erlig så bryr jeg meg ikke så hardt om det... hvis det passer... desuten er det vel like ulovlig å space ut ET45 som å ha ET32... sturselig å sette på 225/35 hvis det passer med 235/30. skåner jo felgene en del å få på litt breiere dekk å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225 dekk på 8" felg er jo omtrent rett opp da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit det blir utenfor 15millimeteren men for å være helt erlig så bryr jeg meg ikke så hardt om det... hvis det passer... desuten er det vel like ulovlig å space ut ET45 som å ha ET32... sturselig å sette på 225/35 hvis det passer med 235/30. skåner jo felgene en del å få på litt breiere dekk å...

 

ET 35 sitter som skudd på disse :) Men riktig dekkdim blir 235/35-19 .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig? spørs hva man er ute etter... 235/35-19 blir 0,7% større 235/30-19 blir 3,08% mindre. altså innen for måla på 5% men mindre enn org. mindre = lavere bil/sprekere ax :P hvis 35 sitter som ett skudd, sitter 32 da nesten som ett skudd? :P skulle hatt ET35 på rotiform felga... di jeg egentlig har lyst på... irriterende att alt skal være så dyrt:P men sånn det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selger de 235/30 19 dette hørtes ut som en ukurrant dim , mest vanlig er vel som nevnt over 235/35 19 0g 225/35 19

som sikkert også er rimeligst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig? spørs hva man er ute etter... 235/35-19 blir 0,7% større 235/30-19 blir 3,08% mindre. altså innen for måla på 5% men mindre enn org. mindre = lavere bil/sprekere ax :P hvis 35 sitter som ett skudd, sitter 32 da nesten som ett skudd? :P skulle hatt ET35 på rotiform felga... di jeg egentlig har lyst på... irriterende att alt skal være så dyrt:P men sånn det er...

 

 

Lavere : klø : Bare å senke mer i steden : smil : For små hjul i disse hjulbuene er heller ikke pent ! derfor 35 profil . Min mening , men smaken er jo som kjent delt :)

 

Hvordan ET 32 funker i praksis tør jeg ikke svare på ! men av egen erfaring så funker Det oppsettet jeg har veldig greit . Ingen subbing av noe slag , selv med senk å bilen full av folk .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 225/35-19 på 8,5 toms felg med et 35, det satt som et skudd.

 

Org sportsunderstell.

 

 

Med full bil (bagasje og folk) så subbet det litt oppi innerskjermen på utsiden i ekstreme tilfeller.

 

Felgen din er 0,5" smalere, dvs at den stikker 0.635 cm mindre ut på hver side, tar en da med innpresset som gir deg 0,3 cm mer utover skal det gi 0,335 cm lenger inn en det jeg hadde = skal det gå helt fint med 225 dekk.

 

( Om du ikke skal senke mer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 225/35-19 på 8,5 toms felg med et 35, det satt som et skudd.

 

Org sportsunderstell.

 

 

Med full bil (bagasje og folk) så subbet det litt oppi innerskjermen på utsiden i ekstreme tilfeller.

 

Felgen din er 0,5" smalere, dvs at den stikker 0.635 cm mindre ut på hver side, tar en da med innpresset som gir deg 0,3 cm mer utover skal det gi 0,335 cm lenger inn en det jeg hadde = skal det gå helt fint med 225 dekk.

 

( Om du ikke skal senke mer)

 

takk for nyttig svar... må glana litt til tenker jeg... så får vi se hva som kommer til vårn:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.