#1 Skrevet Februar 10, 2011 noen som har noen å anbefale her?har vært i kontakt med en i surnadal men tar imot flere så jeg kan sammenligne litt priser;)er forøvrig 4 stk bbs rm som skal blåses og lakkeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2011 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg her ...men si ifra om du finner noen på Nordmøre og omegn som utfører pulverlakkering til en overkommelig pris da, skulle muligens ha pulverlakkert noen deler selv etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2011 om delene kommer inn i en komfyr, så kan du nå kjøpe den her: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=23&products_id=10909 så gjør du det selv:) har selv tenkt på den der, men har tenkt og lakere unnerstellet også, som jeg tviler på at jeg får inn i en vanlig komfyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2011 Billigere rett fra Eastwood 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2011 sant det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2011 Billigere rett fra Eastwood hmm,ikke dumt;)du har ikke samma sprøyta selv tilfeldigvis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...