#1 Skrevet Februar 11, 2011 (endret) Nettop kjøpt en blå golf 4 og bestemte meg for å bytte orginallykter til blå FK Automotive headlights. Første gang jeg "skrur" på en bil, men youtube har vært til veldig god hjelp.. Har fått satt på plass nye lykter, men har problemer med blinklys høyre side.. Blinklyset som er i headlighten vil ikke blnke, mens de på siden og bak blinker alt for fort.. har testa "alle" koblingene med voltmeter, og virker for meg at det ikke er noe feil med selve lykten eller pærer. Dette blei litt kronglete, men håper dete skjønner hva problemet mitt er. Lurer egentlig på om det kan være en sikring som er gåen? ville 2 av blinklysene virket og ikke det siste hvis det er sikring som er gåen? eller kasnkje blinklys-relee? Evt noen som holder til i oslo som ikke har noe bedre å gjøre i helgen enn å hjelpe meg en times tid? Blir gal av frustrerte bilister som mener jeg ikke blinker når jeg faktisk blinker som jeg aldri før har gjort! Lagt til 12/02/2011: Tenkte jeg skulle leke meg litt i dag, men kan noen forklare meg om sikringene til blinklys er på venstre siden, i det lille rommet v siden av speedometeret o.l? rett over spaken til å åpne panseret? Hvis jeg er på riktig vei, noen som vet hvilken av disse sikringene som går på blinklys? tenkte jeg skulle bytte ut de for å se om det er problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...