Justere senkesettet opp, eller montere tilbake det originale?

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter ekstremt med dårlig veivedlikehold her, og lurer på hva jeg skal gjøre..

Kjørte i 15cm slaps og plata under motoren fylte seg opp med slaps slik at bilen faktisk løftet seg opp etterhvert. måtte demontere denne plata på et busstopp i skumringen. ikke gøy! Kan jo ha noe med at plata var temmelig fillete, da den har vært revet av før..

alternativ 1:

Justere opp senkesettet. Bilen vil fortsatt være like stiv/stivere. Og jeg forandrer på arbeidsområdet til demperene.

Alternativ 2:

Montere tilbake det originale understellet, for så og montere senk når sommeren kommer og telehiv og slaps er borte.

Hva skal jeg gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gjorde som du beksriver i alternativ 1 og jeg kommer uten tvil IKKE til å gjøre det til neste år.

jeg kommer til å montere det orgianle på vinterstid og senk på sommern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er jo ikke akkurat mye jobb å bytte, så blir nok til at jeg gjør dette til helgen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette avhenger vel litt av hvem senk du kjører på;)

Kjører du på TA technix eller andre billigsett hadde jeg byttet over også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte av min plate tidligere å siden har jeg ikke hat noen problemer.kjører med samme høyde...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg er litt bekymret for med å kjøre uten plate under er jo at alt ligger åpent, og når det er ca 7cm dype hjulspor her, så blir jeg liggende og subbe hele tiden..

Hva tenker du å gjøre med tanke på hjustilling Arve? justere med senken på og ha det samme med det originale, eller justere hver gang man bytter?

Her er hva jeg har og stri med..

180493_10150417006780473_615855472_17204487_3058649_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.