Felg-bredde og innpress Golf III (8,5" rund baut)

Anbefalte innlegg

Driver å snuser litt på noe skrudde felger til Golfen min. Kan få de i 7,5" 8" og 8,5" bredde i 17 toms. Hadde vært rått å fått på 8,5x17 rund baut,det går jo fint med 9x16 rund baut med ET25. Det har jeg selv kjørt med.....da er det litt å gå på utover enda. Hva slags ET bør det da bli på noen 8,5 toms felger for å ha samme klaring til fjærbeina (gewinde) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" med ET20 går på håret om du finjusterer camberen sånn at felgen ikke butter i justeringsmutteren, så da er det bare å taste inn de mulige innpressene du kan velge i på felgene HER og se hva slags innpress som kommer nærmest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh,der var den kalkulatoren jeg leita etter. Har leita meg GAL etter den,prøvde en annen en men den ble det bare rot av. : rolleyes Tusen hjertelig !!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første du blir blind på er øya, Pål - den kalkulatoren ligger i stickeyen like over din tråd her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første du blir blind på er øya, Pål - den kalkulatoren ligger i stickeyen like over din tråd her:p
Den takler ikke halve tommer : bh : Det gjorde heller ikke den jeg prøvde isted : rolleyes Felgene må bestilles på mål å da vil jeg ha det helt snugly.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det står også i den stickeyen du ikke klarte å finne:o

 

Fin den. Pass på å bruke . og ikke , ved halve tommer på felg ellers får ikke programmet med seg dette. 9,5 tom blir 9 tom, men 9.5 tom blir riktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det står også i den stickeyen du ikke klarte å finne:o
Tror jeg må skaffe meg kraftige briller : rolleyes: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne:

Kikkert.jpg

 

Og sånne til å feste de med:

Jekkestropp-for-skaphengere.jpg

 

Da burde det begynne å ligne på noe: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel....da har jeg snart bestilt meg BBS E50 i 8,5x17 hos Rotiform : faint : Custombygd på mål etter mine specs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel....da har jeg snart bestilt meg BBS E50 i 8,5x17 hos Rotiform : faint : Custombygd på mål etter mine specs ;)

 

må ha dei på bilen me noda :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel....da har jeg snart bestilt meg BBS E50 i 8,5x17 hos Rotiform : faint : Custombygd på mål etter mine specs ;)

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av damer,krangler på pris med de hjula......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke salgsannonsen ?
Ligger på Rotiform sine sider :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke salgsannonsen ?

 

Må gi han litt mer tid ;) Først før kjøp tråd, kjøpt tråd, endelig fått tråd sååå kommer salgs tråden :D Og me litt flaks så kommer det en tråd med felgene testet på forskjellige biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha ;) Er vel et par karer som burde feie for egen dør først her : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke helt enig med prisen for de BBS hjula : rolleyes Var egentlig langt over det jeg tenkte å bruke. Men jeg bestilte noen andre felger med Rotiform istedenfor ;) Ryker av Paypal`en min nå......:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.