Lakkfoliering av tak! Noen?

Anbefalte innlegg

Hallois!

Er det noen her inne som holder på med foliering jobb/hobby basis?

Har bestemt meg for å foliere opp taket på A4en, blank eller matt svart. Har troa på at det kan bli pent:)

Noen her inne som har lyst å prøve og ta på seg en sånn jobb? Helst ikke mange mange timer unna akershus/østfold. Er det noen som har egne erfaringer med foliering hos firmaer i nærområdet?

Hva mener dere er en grei pris for å foliere taket hos fagfolk?

Mvh Kenneth!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan gjøre dette. har lagt enden biler i klubben alt inkl mitt eget tak.

skal du gjøre dette proft så koster det fort rundt 4000 kroner pluss mva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Det koster såpass ja. Sendt noen mail til forskjellige firmaer for pristilbud men har ikke fått noe svar enda. Mye tar du for å legge på tak innludert folie:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender deg en pm jeg
eeey..Den PM'n der vil jeg også ha:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: tar du deg en tur til Nord-Norge å ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eeey..Den PM'n der vil jeg også ha:D

Arve: tar du deg en tur til Nord-Norge å ? :D

det kunne jo absolutt gått ann å ta seg en liten "ferie" tur nordover over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du gjøre dette proft så koster det fort rundt 4000 kroner pluss mva.

Jeg betalte 1700,- (tror jeg det var) for foliering av tak på en Golf 2 GTi (med soltak), pluss ny svart folie i karosseriskjøten og bakpå bakluka hos ABM Reklame i Gjøvik for 3-4 år siden:) De gjorde en upåklagelig jobb ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Robert Myhre.. Han skulle ha 2000 kr for carbon folie på taket mitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Robert Myhre.. Han skulle ha 2000 kr for carbon folie på taket mitt..

Arve Egeberg skal legge folie på A4en muligens til helgen. Kan legge ut noen bilder om noen vil se resultatet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan legge ut bilde av noen av bilene jeg har lagt på alt

IMAG1663.jpg

DSC_0108.jpg

IMG_7185.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye tar du for et passat-tak Arve?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar mellom 1500-2500 kroner for et tak. det kommer litt ann på om det er rails og hvor mye taket krommer.

dette er da inkl folie (så sant at jeg fortsatt får den samme prisen som jeg har i dag)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de vanskeli og legge folie? Passe på og strekke folien godt ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig usikker om det vil se bra t med sort tak? Noen innspill Arve? Jeg kommer gjerne sørover, ingen problemer:) Jeg kjører jo for så vidt en sort stil slik det er idag, så kan vell kanskje hende det hadde gjort seg med sort blankt tak? Må sove litt på den alltså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1750kr + mva hos nyprofil på lindeberg i oslo uten noen form for rabat. Det er da på en bil med takantenne,soltak og foliering lagt inn under baklukespoiler. Profft. De folierer oslo taxi bilene. 4000kr vil jeg si er en dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig usikker om det vil se bra t med sort tak? Noen innspill Arve? Jeg kommer gjerne sørover, ingen problemer:) Jeg kjører jo for så vidt en sort stil slik det er idag, så kan vell kanskje hende det hadde gjort seg med sort blankt tak? Må sove litt på den alltså..

jeg tror uansett det vil se bra ut. og fordelen med å legge folie er jo at du har muligheten til å ta det av igjen ved en seinere annledning. det framhever bilen på en helt annet måte og får den til å virke lavere og på en måte mer ekslusiv føler jeg da.

Betalte 1750kr + mva hos nyprofil på lindeberg i oslo uten noen form for rabat. Det er da på en bil med takantenne,soltak og foliering lagt inn under baklukespoiler. Profft. De folierer oslo taxi bilene. 4000kr vil jeg si er en dyrt.

prisen på 4000 pluss mva er prisen jeg fikk fra det firma jeg kjøper folie av (de har kunder som det norske forsvaret, ramirent, tv2, nrk osv) så jeg tror nok ikke det er noe upris.

men, det finnes selvsagt aktører som er mindre og som kan gjøre dette til en bedre pris. jeg gjør ikke dette for å tjene masse penger på det, men heller som en hyggelig gest til de som måtte ønske det.

jeg er heller på ingen måte proff på dette og det er også noe jeg sier til alle jeg legger for.

visst folk har lyst til å benyte seg av det firma du brukte Stian så må du gjerne legge ut kontakt infoen dem her så folk kan ta kontakt med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABM Reklame er heller ikke noe småfirma, men de gjorde alt jeg sa på sist side for knappe 170,-. For 4000,- tror jeg sannelig man kan få lakkert taket både svart og tilbake til originalfarge igjen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med fare for å henge meg med i en diskusjon her:

jo billigere folie jo dyrere blir det å ta den av* og jo mindre levetid har den... folier kan fåes fra 30.- til 400-500.-kvm +mva med levetid fra et par mnd til x anntall år

*billig folie kommer av i deler og henger all lim igjen, kjeempegøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABM Reklame er heller ikke noe småfirma, men de gjorde alt jeg sa på sist side for knappe 170,-. For 4000,- tror jeg sannelig man kan få lakkert taket både svart og tilbake til originalfarge igjen:p

bruker de da 3M 380 foilen eller hva bruker dem til den prisen?

som sagt så tvinger jeg absolutt ingen til å gjøre det hos meg. og finnes det firma der ute som gjør det til en bedre pris så kan jo folk selv velge hvor dem vil dra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: kommer du nordover så SKAL du legge på bilen min :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker de da 3M 380 foilen eller hva bruker dem til den prisen?

som sagt så tvinger jeg absolutt ingen til å gjøre det hos meg. og finnes det firma der ute som gjør det til en bedre pris så kan jo folk selv velge hvor dem vil dra.

Det aner jeg ikke. Ble ihvertfall veldig bra resultat, og satt godt som bare det.

Sier ikke det jeg sier for å ødelegge for deg, men synes bare at 4000,- ble litt i overkant mye for å legge folie på et tak:) Ikke umulig at du får et oppdrag fra meg en gang, så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reklame Service i Hønefoss tar 1500 for et tak, anbefales :-) [inkl jobb og folie]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med et firma i Trondheim, de tok 2500,- + mva for å legge folie på taket på min A6..Men de måtte se bilen for å komme med eksakt pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.