#1 Skrevet Februar 12, 2011 Arti hvis dere stemmer på mitt bilde Her: http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/15996454?ogn=facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2011 Tøft bilde har stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2011 Stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2011 Takk! Det er faktisk lov å stemme flere ganger på samme bilde, en stemme pr dag. Hvis jeg er heldig og vinner en premie vil den sannsynligvis bli solgt for å skaffe $ til prosjektet jeg holder på med nå. The Bluesmobug: Prosjekttråd her: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,31273.0.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2011 Stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2011 Jeg stemmer om du lager prosjekttråd her også Altfor lite luftkjølt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2011 Stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2011 Jeg stemmer om du lager prosjekttråd her også Altfor lite luftkjølt her Sier meg enig der... (og det sier selv en som er med i konkurransen selv ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2011 Sier meg enig der...(og det sier selv en som er med i konkurransen selv ) Takk for stemmene! Skal se om jeg får tatt meg tid til prosjekttråd. En ting som er sikkert er at jeg kommer på VW Audi-treff med Bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2011 Har stemt! Da blir det altså prosjekttråd (classic - luftkjølt) og deltakelse på treff. Vi hadde noen nydelige originalbobler på treff på Jeløya ifjor; se http://www.facebook.com/album.php?aid=502393&id=675565654&l=93c5744b4c. Til høsten blir det tilsvarende i Sarpsborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2011 Stemt x2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2011 Takk Jeg stilte faktisk med Boble på VW Audi klubbens aller første treff På Skedsmo Bilsenter (nå Møller Romerike) i 1993... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2011 stemt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2011 La også inn min stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2011 la in en stemme til deg å jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...