#1 Skrevet Februar 12, 2011 passer rs4 b7 front bremseskiver på rs4 b5 med b5 kallipere? ser ecs selger b7 skiver 1000kr billigere en b5 skivene og b7 skivene er jo finere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2011 tvilsomt da B7 skivene er større diameter på enn B5, så da vil jo calipper ta i skiven før du får festet den igjen:p Du kan jo se under om det er mulighet for å shimse ut calipperen så du får den lenger ut fra senter. Sjekket med JHM? De er iallfall ikke gale på B7 skivene... Evt gå for komplett kit med skiver/klosser/calippere fra B7, har dette på min og kniper temmelig godt;) Da kan du og gå for 380mm skiver om en shimser ut calipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2011 b7 bremsene er 365x34 mens b5 er 360x32 vist jeg ikke husker helt feil. skal ha rs4 b7 komplette bremser etter vært men har andre prioriteringer akkurat nå så tenkte og bare kjøpe skiver nå så får jeg ta komp kitt senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...