#1 Skrevet Februar 12, 2011 Hei, noen som vet om et billig firma/privat som sandblåser? skien/porsgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2011 han du snakket om på face, noe telefon nr? Internettside ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2011 Her Mulig jeg får delene i morgen! så da legger jeg ut bilder av sandblåsinga, lakk tar jeg selv. Frank Jenssen Korrosjonsteknikk AS Telefon: 35 59 33 70 Besøksadresse: Røraskogen 24, 3739 Skien KART 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 Her er resultatet, ganske bra blåst! Han driver egentlig mot mest industri og sånnt, så maskina hans tok godt tusen kroner ga jeg for jobben, han har også mulighet for å lakkere, men tror ikke han pulverlakkerer Han passa også på å ikke blåse inni ved hjullageret, og plombene fra veivesenet var hele etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2011 Vet du om han holder oppe andre tidspunkt enn fra 8-16 uke dager? Dvs for henting feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2011 Det vet jeg ikke, du får ringe han å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2011 leverte teddy felgene til kjerringa til han nå sist uke. så om det blir bra og funker fett og pulverlakkere så blir det avusene etterpå til audien som får litt omsorg. håper resultatet blir knall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2011 leverte teddy felgene til kjerringa til han nå sist uke. så om det blir bra og funker fett og pulverlakkere så blir det avusene etterpå til audien som får litt omsorg. håper resultatet blir knall. teddyene burde du vel glassblåses? eller har han litt finere sand kanskje? Spendt på resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2011 teddyene burde du vel glassblåses?eller har han litt finere sand kanskje? Spendt på resultatet han hadde en fin sand for slikt sa han. og uansett så fyller pulverlakk veldig mtp porer som blir ved sandblåsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...