#1 Skrevet Februar 12, 2011 Har et problem med at vinduet på høyre side ikke klarer å gå opp uten at jeg må hjelpe til med å dra det opp, noen som vet hvordan jeg kan få løst dette? Mitt andre problem er at førerdøra ikke vil lukke seg/låse seg med bilen. Har merka at dette er kun ved når det er ekstra kaldt ute. Når jeg prøver å lukke døra så bare smetter den opp igjen, vil ikke låse seg fast. Tips? Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2011 Sikkert greit å få med seg hvilken bil det gjelder sånn i tilfelle det er noe som er standardfeil på akkurat denne typen bil, pluss at da kan andre ha nytte av tråden ved søking seinere. Regner med det er A6 det er snakk om. Uansett, det kan være at vinduet ditt ikke er i riktig posisjon og at det derfor er tregt. Prøv å se på den andre siden hvordan det er der og sammenlign med problemsiden. Kan jo også være motoren som begynner å bli slitt. Angående dørproblemet, så sprut inn låsespray i alle kriker og kroker du kommer til på låsekassa, så burde det bli borte. Ganske standard at sånt fryser i disse tider:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2011 Sett at det er A6 så tipper jeg følgende: Vindu: Defekt plastklips som ruta er festet på og som vaieren er festet i. Dør: Tørr/fuktig låsekasse som trenger smøring. Spray litt inni låsekassa og bruk døra noen turer og se om det blir bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2011 velkjent dørproblem. har en passat 95 mod. heil ubrukelig i kulde.demonter låsekassa,vask heile driten rein å sett inn me ny olje å monter.funka for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2011 ja, visste det var noe jeg glemte! er en a6 4b. Vinduet er i riktig posisjon, var nettopp ute å bytta om til orginalvinduet. Men skal av med dørpanelet å se igjen imorgen Får krysse fingrene i håp om at det ikke er motoren som synger på siste verset. Så det er ikke verre enn å bare spraye inn låsespray nei.. Prøvde med noe WD-40, det hjalp litt, men ikke mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...