#1 Skrevet Mars 8, 2005 Heia venner! Her blir jeg å legge ut alle bildene jeg tar på forskjellige felles treff og sosiale samvær..... Jeg begynner med bildene fra Lokallagstreffet 6 mars 05. Alle samlet, godt oppmøte. Fin fiin gjeng;) På rekke og rad, dæm vise respekt for fotografen.... Mere kommer folkens..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2005 Næmmen se så kjekke vi var:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2005 Jeg var kjekkest!!!! Elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2005 fine bilder dette, pluss et meget godt oppmøte vi blei i alt 22 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 når å hvor var detta da???? hvorfor viste ikke jeg om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2005 når å hvor var detta da???? hvorfor viste ikke jeg om det Når: Søndag 6/3 Hvor: Der vi alltid møtes på lokallags møte (rudshøgda). Hvoror du ikke viste dette: For de du ikke følger med sikkert. Det kommer flere muligheter vettu Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...