#1 Skrevet Februar 13, 2011 Har et lite spørsmål.... Har montert defa slangevarmer på begge mine biler. Når jeg etterfyllte kjølevæske og lufta systemet på poloen min så jeg at vannet "sirkulerte" i ekspansjonstanken når den gikk på tomgang. Men igår utførte jeg samme operasjon på passaten min og for å lufte anlegget lot jeg lokket være av på tanken, men jeg kunne ikke se at det strømmet noe vann inn i tanken som på poloen Fikk opp temp på 90 grader, kjørte en god tur og etterfyllte det lille som var igjen for å få max nivå på vannet, men fremdeles så jeg ikke noen antydning til sirkulasjon i eksp. tanken når den står å går på tomgang... Er dette normalt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2011 Har hatt samme opperasjon,å kan ikke se noe serlig sirkulasjon der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2011 Har hatt samme opperasjon,å kan ikke se noe serlig sirkulasjon der. Ok. Da kan det vel hende at det skal være slik da. Stusset bare litt siden det strømmet så fint på poloen, men ikke passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2011 nja,har lurt litt på det sjøl,men ting virke no å funke så har slådd meg til ro me det. men plages med luft i varmeregisteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...