#1 Skrevet Mars 8, 2005 For 3-4 uker siden tømte jeg catch tanken min for olje, i går tømte jeg den igjn, å da var det ca 1,5-2 dl men mørkegrå guffe!! er dette normalt eller er noe galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2005 Vann i oljen? Oljen pleier ihvertfall å bli en grå-aktig guffe når den blir blandet med vann...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2005 det blir litt kondens i catch tanken så det kommer nok av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2005 oil catch tank hva er det? er det noe fordel å ha noe sånn på min bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2005 nå i disse kalde tider samler det seg kondens i de ja, varmes opp og kjøles ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...