Handsfree kontaktliste problemer - '10 VW Passat

Anbefalte innlegg

Hei,

Har den lille handsfree pakken i bilen, 2010 Passat, og når den er koblet opp med fruens mobil så er kontaktlisten i mobilen plutselig tom : klø : Derfor blir heller ingen nummer synkronisert med bilen og det kommer ikke opp navn på innkommende samtaler og en kan heller ikke lete opp nummer for å ringe ut. Har prøvd med å ha alle kontaktene lagret i telefon og også på simkort uten hell, de forsvinner med en gang telefonen er koblet til bilen (ekstern sim modus).

Er det mulig å kopiere kontaktene over til "ekstern sim modus" profilen eller er det en annen måte å få kontaktene synlig?

Min telefon (HTC HD2) er ikke mulig å koble opp en gang.... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilken telefon fruen din har. Men en kompis av meg har lik telefon som du har og han sa noe om at han måtte inn på et eller annet verksted for å slå på en funksjon på telefonen, dette hadde Møller gjort. Er ikke så veldig teknisk han her så var ikke så lett å få det forklart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilken telefon fruen din har. Men en kompis av meg har lik telefon som du har og han sa noe om at han måtte inn på et eller annet verksted for å slå på en funksjon på telefonen, dette hadde Møller gjort. Er ikke så veldig teknisk han her så var ikke så lett å få det forklart :P

Ops, glemte visst det, hun har en Samsung S8500 Wave :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt handsfree boksen til siste versjon. Disse støtter både rsap og hfp. Et kjapt Googlesøk kan fortelle at flere har problemer med HD2 og funksjonalitet opp mot disse rsap settene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt handsfree boksen til siste versjon. Disse støtter både rsap og hfp. Et kjapt Googlesøk kan fortelle at flere har problemer med HD2 og funksjonalitet opp mot disse rsap settene.

Og hva med Samsung Wave S8500? Gidder ikke bruke masse peng på det uten at jeg VET at det vil virke og at jeg får tilgang til kontaktliste i telefon. Er vel ikke rSAP i basic handsfree settet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antok det var rsap siden det er det samme som du skriver lenger opp med andre ord = ekstern sim modus (rSAP = remote SIM Acces Profile).

Du finner fort ut hvilken boks du har. Den sitter plassert under passasjersetet.

5N0 035 730 = kun rSAP

3C8 035 730 = rSAP og HFP (denne passer alle telefoner)

Det skal finnes en variant til, men den vet jeg ikke delenummeret på. Kanskje det er den du har? Hvilken spiller er det i bilen, og er den levert med eget nummerpanel?

Jeg kan levere sistnevnte (kun boksen) til ca 2500kr om du skulle finne ut at det er det du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antok det var rsap siden det er det samme som du skriver lenger opp med andre ord = ekstern sim modus (rSAP = remote SIM Acces Profile).

Du finner fort ut hvilken boks du har. Den sitter plassert under passasjersetet.

5N0 035 730 = kun rSAP

3C8 035 730 = rSAP og HFP (denne passer alle telefoner)

Det skal finnes en variant til, men den vet jeg ikke delenummeret på. Kanskje det er den du har? Hvilken spiller er det i bilen, og er den levert med eget nummerpanel?

Jeg kan levere sistnevnte (kun boksen) til ca 2500kr om du skulle finne ut at det er det du trenger.

RNS310 og har ikke nummerpanel. Har ikke mobilinfo på RNS310'en, bare i kjørecomputeren men har multifunksjonsratt. Får kikke på hvilken hjerne som ligger under passasjerstolen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte nå helt at bilen var så ny. Var på biler før 2007/2008 de kom med dette panelet :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.