Anbefalte innlegg

plumpa innom vaglink.com her om dagen, så det var MYYYYE replica og noe orginaldeler til vag der, noen som har bestilt/kjøpt noe derifra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne siden selv, og bestillte opp tåkelys til min Passat 3c. Siden det var så billigt. Lyktene virker greie, men justeringen er ikke like bra som på de originale. Du får det du betaler for.

Prøvte å sende mail før jeg bestillte, 2 ganger faktisk og fikk ikke noe svar. Så jeg tok bare sjansen. Ble sendt nokså fort egentligt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai :) var tåkelys og griller som står på planen her og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat vast bilen, og skulle prøve og justere disse lyktene da de lyste alle veier. Det gikk ikke så bra. For det første så kunne det ene ikke justeres langt nok ned i forhold til det andre. Så da skulle jeg justere det andre opp. da knakk helle dritten du... hmmm... jaja, har hvertfall prøvd. imorgen blir det nye lykter på møller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det var så myyyye deler å finne der - fint lite faktisk :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat vast bilen, og skulle prøve og justere disse lyktene da de lyste alle veier. Det gikk ikke så bra. For det første så kunne det ene ikke justeres langt nok ned i forhold til det andre. Så da skulle jeg justere det andre opp. da knakk helle dritten du... hmmm... jaja, har hvertfall prøvd. imorgen blir det nye lykter på møller:)

Hehe , ja men da ser jeg virkelig frem imot og få tåkelykte mine :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.