#1 Skrevet Februar 13, 2011 (endret) Hei, alt under handler om en 96' A4 1,8TQ Av og til når jeg starter bilen piper det 3 ganger og blinker en varsellampe ( den med ! i). Er det normalt? Virker som den lyser oftere når det er kaldt. Så har jeg en lyd, sitti i et wideroe før? høres litt sånn ut. Virker som den kommer bakfra, høres først ved rundt 60kmt og blir lysere ved større fart. Hvor kan den komme fra og hva kan det være? Så av og til når jeg gir på og slipper "kutter" motoren, og jeg får et "hopp". Så kan alt være normalt igjen etterpå. Hva kan så dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2011 Har du lest av noen feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2011 Lyden kan høres ut som hjullager, hvertfall om du har lyden konstant. Jekk opp bilen bak å ta tak i hjulet med hender kl 9 og kl 3 å ta hardt i. Begge sider. Kjennes dødgang har du slitent lager. Du kan også høre om du høres forskjell på låten når du ruller rundt hjulene, får du en "skrapende" lyd, er det nok samme problem. Søk på forumet for videre info. håper vi traff spikeren på hodet, har jo sittet i widerøefly mange ganger før! For det andre du sliter med vil jeg også anfefale Lars Mortensens råd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 Har ikke sjekka feilkoder. Noen i trondheim som kan være behjelpelig med det? Og hvor vanskelig er det å skifte dette lageret? Hva trenger jeg osv.. Har haynesboka men, den gjelder ikke for Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2011 Har ikke sjekka feilkoder. Noen i trondheim som kan være behjelpelig med det? Og hvor vanskelig er det å skifte dette lageret? Hva trenger jeg osv.. Har haynesboka men, den gjelder ikke for Quattro. Etter det jeg tror så er det ganske så likt bak som framme når det kommer til lagerbytte på quattro.. Må av med navet. Presse ut lageret i ei pressa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2011 Varsler om slitasje av bremseklosser eller bremsevæske nivået.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2011 For å oppdatere litt. Forhørt meg om priser på å skifte dette lageret. Møller: 5000 Byåsen bilverksted: 2300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2011 Bremsefeilen var ødelagt caliper bake høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...