#1 Skrevet Februar 13, 2011 Trenger hjelp til å finne ut noe her. Har hatt problemer med firehjulstrekken på bilen min. Den sluttet å fungere her for en god stund siden. Sjekket sikring og fant ut at den var gåen. Skiftet den og da fungerte det i 5 min før den røyk igjen. Hva kan dette være? Er det styreenheten til haldexkoblingen som er ødelagt? Evt ledningsbrudd? Noen som vet hvor styreenhet er plassert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2011 Har du tatt en diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2011 Ja, men får bare opp at vag com ikke får kontakt. Sikkert pga at sikringen ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2011 Regner med at når jeg setter i sikring så vil det vises som den fungerer normalt i vagcom. Når sikringa ryker så får den ikke kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2011 Verdt et forsøk... http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4458244 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2011 har faktisk vært nær ved å koble av denne kontakten, men orket ikke siden den var så vanskelig å få fra hverandre. kan jo kanskje være at den ser ut omtrent som denne.. skal få sjekket det til helgen ihvertfall. takk for linken Finn Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...