Anbefalte innlegg

bare lurer på hvilke dempere og fjærer jeg bør velge. har ikke så mye penger så koni og hks er utelukket. har en b4 og hørt at jeg bør velge 60/40. så da lurer jeg på hvilke merker det er å velge mellom, pris og hvor jeg får kjøpt dem. har fooresten fått tilbud på kyb senkesett komplett til 2500,- (40mm)

takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare lurer på hvilke dempere og fjærer jeg bør velge. har ikke så mye penger så koni og hks er utelukket. har en b4 og hørt at jeg bør velge 60/40. så da lurer jeg på hvilke merker det er å velge mellom, pris og hvor jeg får kjøpt dem. har fooresten fått tilbud på kyb senkesett komplett til 2500,- (40mm)

takker for svar!

Det var (skremmende) billig for sett med dempere og fjærer...

Et annet, godt alternativ er å kjøpe gassdempere istedenfor olje og 40mm senkesett.

Ned til 40 mm senking går det helt fint med standarddempere.

Gode gassdempere har f.eks. Sachs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein og H&R skal funke meget bra på Audien. Ring AutoTrio på 22 64 87 30 og spørr etter Arne. Vi får vel no klubbrabatter der og?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved montering av senkesett, bør man bruke gass dempere da?

Fikk beskjed om det på mekonomen, at oljedempere er det aller beste ved 40 mm senking?

Noen som vet hva som blir det aller beste???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte InterAlloy til min sin gamle Audi 80. 60/40

Kjøpte det av VW Car Consult

Kjempegod service der! : ja :

Dei selg også FK som eg trur kan vere eit alternativ for deg ;)

Her er Peder sin bil med InterAlloy : ja :

attachment.php?attachmentid=12950&stc=1

attachment.php?attachmentid=12951&stc=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det godkjent når det er 60/40 da? for det er ikke lov. hørte av han jeg fikk tilbudet av. og kan sa at man måtte ha lik senking for å få det godkjent. noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det godkjent når det er 60/40 da? for det er ikke lov. hørte av han jeg fikk tilbudet av. og kan sa at man måtte ha lik senking for å få det godkjent. noen som vet?

Så lenge senkesettet er TÜV-godkjent, så er det ikke noe problem. Om det så hadde vært 80/10 med TÜV-papirer kunne ikke det norske biltilsynet gjort noe annet enn å godkjenne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får godkjent 60/40 også... skal du bare ha senkefjærer eller dempere/fjær?

-Kjørte Powertec på en B4 jeg hadde engang i tiden, det funket fint. 60/40.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.