#1 Skrevet Februar 14, 2011 Hei! har 2 litt kjipe problemer men min 6n2. 1. vindusviskerne lever sitt eget liv, virker som når jeg kjører på ugjevn vei, at visker armen beveger seg noe og viskerne setter i gang, både foran og bak. kan det hjelpe å bytte visker armen? 2. blink lys!! mest irriterende jeg noen gang har vært borti, rele'et bak varseltrekanten knappen driver å tikker i ett sett, alle blinklysene fungerer, og varsel lysene funker fint, men når blinklys osv er skrudd av tikker den konstant. har forsøkt å bytte hele varsel bryteren med relè uten hell. noen som har vært borti det samme? eller vet om en løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2011 6n2 er kjent for dårlig ledningsnett, så mulig første problemet er ledninger der isoleringen har gått av også gnisser de, som gjør at viskerne får strøm/signal når de ikke skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2011 sjekket alle kabler og plugger til viskerne, men alt ser tipp topp ut, så blir nok bytte av hele armen. Ang blink problemet, bak på varselblink knappen så ligger det ett rele, pinne 1 Hvit/grønn ledning gir pulstog, som får den til å klikke, noen som vet hvor denne ledningen ender? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2012 Hei! Fant du ut av det med blinklyset? Jeg har samme problem på min 6N2 2001, har skiftet nødblink bryteren, men ingen forskjell. Planlegger å skifte blinklysbryteren. Har fått tak i en brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...