#1 Skrevet Februar 14, 2011 (endret) Tråden er gjenskapt av moderator, da tråstarter redigerte vekk teksten. Tråder slettes vanligvis ikke i dette forumet, poenget med et forum er jo at andre skal kunne finne svar på spørsmål i ettertid. Dessuten kan ikke trådstarter slette andres innlegg. For at de andre innelggene ikke skal virke meningsløse er denne posten gjenskapt. Tråden har oppfylt sin misjon for trådstarter og er derfor stengt, den kan gjenåpnes igjen av trådstarter. I første innlegg spurte trådstarter om noen kunne hjelpe til med å justere kmstanden på et instrument i bil. Som det fremgår av postene nedenfor var en del folk raske til å fordømme dette behovet. Som det fremgår av post 17 så har trådstarter gitt en helt legal og fornuftig grunn til behovet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2011 Hvorfor stille på Km.stand?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2011 Hvorfor stille på Km.stand?? Det lurer jeg også på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2011 Blir lettere kvitt`n når den er gått 40 mindre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2011 SKEPTISK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2011 nå skal vi ikke male fanden på veggen med en gang da, karer for alt vi vet så er det blitt utført et intrumentpanel-bytte og eier ønsker å matche km.stand mot originalt panel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2011 Men da "HASTER!" det vel ikke så fælt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2011 Men da "HASTER!" det vel ikke så fælt? hvis bilen skal selges kanskje? hva vet vel vi, men det blir utrolig mye ukvalifisert synsing likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2011 De fleste har vel en KM grense i året på forsikkringen sin. 100% synsing her:) Et mulig senario er muligens.. overkjørt KM, og noe uheldig å bulke.. Sier på ingen måte at dette er hva som er casen her. Mye mulig km kun skal fikses etter instrument bytte.. forde bilen skal selges feks, så det ikke blir stillt tvil til km.. om oppgitt historikk er annen enn hva det brukte instrumentet i bilen viser. Mange muligheter her:) Trenger ikke være noe galt i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2011 Er vel ikke verre enn å ringe duden og høre hvorfor det haster å få stilt km-standen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 14, 2011 Men og gå ut på et forum med en slik sak er uansett ikke det smarteste.... spesielt om en ikke begrunner saken! men for all del, det kan godt være "gyldige grunner" for og utføre noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2011 (endret) Jeg må si jeg er MEGET skeptisk til måten du legger frem denne saken på, du berører et ganske følsomt tema som du for all del kansje har god grunn til men uten noe tileggsinfo slik at jeg oppfatter dette på en måte som tilsier at jeg ikke vill gi deg noen som helst tips å råd i denne saken Dersom formålet er å "pynte" på km for videresalg ønsker jeg din kamerat samme sjebne som min tidligere polo som det var tuklet med km standen på! Dersom du bare har gode hensikter håper jeg du ser vekk fra dette inlegget. MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2011 Men da "HASTER!" det vel ikke så fælt? Om det er nytt instrument, så må vel km endres før den har gått 100km.... DA haster det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 15, 2011 Trodde dette hastet?? Syns ikke det er så mye tilbakemelding fra tråd-starter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 16, 2011 Trodde dette hastet?? Syns ikke det er så mye tilbakemelding fra tråd-starter... Siste synlige aktivitet fra trådstarter var samme dag, da kan det ikke forventes at han skal ha skrevet noe her ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2011 Jeg har ikke sett hvor mye det har blitt skrevet her, grunnen til at han trengte og stille km stand var på grunn av at han hadde byttet instrument på jobben utenom og stilt om km stand, og på vei hjem var han uheldig og ble påkjørt. Derfor hastet det, for i følge det nye instrumentet så hadde han kjørt 50.000 over forsikringen, noe som da ikke stemmer og er lurt og få ordnet på da hehe beklager dårlig begrunnelse tidligere, men hadde dårlig tid da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...