Hvor kjøpe billige vinterdekk?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Dunlop Graspic DS3? Ser det ikke kom så veldig bra ut i siste test.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med DS3, men det ser ut til å ha veldig tett mønster og rette sidevegger. Erfaringsmessig er ikke dette så bra når det blir mye slaps og tung snø, ettersom dekket lett blir liggende oppå og flyte, nærmest som vannplaning.

Selv liker jeg best dekk med litt åpent V-mønster, da jeg føler (eller tror) at dreneringen er litt bedre.

 

Fint om du gir en lyd i denne tråden hvis det dukker opp noe til greie priser. Må ha noen nye piggfrie i samme dimensjon, men har ikke somlet meg til å ta en ringerunde enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med DS3, men det ser ut til å ha veldig tett mønster og rette sidevegger. Erfaringsmessig er ikke dette så bra når det blir mye slaps og tung snø, ettersom dekket lett blir liggende oppå og flyte, nærmest som vannplaning.

Selv liker jeg best dekk med litt åpent V-mønster, da jeg føler (eller tror) at dreneringen er litt bedre.

 

Fint om du gir en lyd i denne tråden hvis det dukker opp noe til greie priser. Må ha noen nye piggfrie i samme dimensjon, men har ikke somlet meg til å ta en ringerunde enda.

 

Fikk en pris på ca 5000.

 

Dekket kom bra ut i test i fjor og ikke så bra i år. Så vet ikke hva man skal stole på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.