#1 Skrevet Februar 15, 2011 Hei, jeg har planer om å lakkere innsiden av lyktene på min a4 b6 svart (ikke reflektorene selvfølgelig) og vet at det er flere som har gjort dette her på forumet. Men er det noen som har en liten guide eller tips og triks på hvordan man skal få dette til på en ordentlig og grei måte. Trenger hjelp med Hva jeg trenger Hvordan lakk Hvor mange lag Lime sammen og tette Tørketid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2011 Petter Ulen har gjort dette på sin B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2011 http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/joey.html&category=3 det er litt jobb men blir jævli kult bruk tec7 for å lime de sammen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2011 matte lett ned med fint papir og lakk med matt sort eller blank sort hvis du ønsker det ... IKKE masker på chrome .... river det av veldig lett. før: etter : bøllete blire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2011 lite tips for områder der du helst ikke bør maskere pga at du kan rive bort det reflektive materialeet, er og bruke vaselin som maskering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...