#1 Skrevet Februar 15, 2011 Har kjøpt meg BBS CH felger i 19 x 8,5 som skal sko Audien til sommeren! Men felga må ha ny lakk på seg. Noen som har tips til fargevalg? Bilen er sølv, som i avateren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2011 Synes sølvfarget bil kler veldig godt BBS CH i original sølvfarge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2011 Ja, er for så vidt enig i det! Men vil ha noe litt mer enn bare sølv. Har tittet litt inn på http://www.pulverlakkering.no. Har litt trua på samme farge som de BBS'a på den sorte A3'en. Noen innfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2011 På slike felger blir nok sølvfargede felger best på sølvfarget bil. Annen farge jeg TROR hadde blitt stilig er Avus sølv... Jeg ville iallefall holdt meg unna svart, forsvinner veldig fort under lys bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2011 Helt enig med Sindre ang svarte felger på sølv bil. De blir fort helt "borte". Men en grå / titanfarge kan jo bli bra. Har det på A6n vår og synes det ser bra ut iallefall (si ifra om jeg legger inn for mye bilder i tråden din... hehe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg hadde United Grey fra Passat/Golf på bilen min i Refleks sølv. Grå/titan skaper en fin kontrast ift dekk og bil. Svarte felger blir som regel "borte" i gummi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2011 Har googla litt nå, og dere har nesten klart å overtale meg til å lakke de sølv eller grå! Er enig med dere at sølv eller grå ser bra ut på sølv bil Bilder blir det ikke for mye av, så bare å legge inn! Men noen som vet fargekoda på orginalfargen/tilnærma lik farge på CH felga? Pulverlakkereren ville gjerne vite koda for å se om han kunne evt. skaffe pulver.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2011 Ingen som vet fargekoda på sølvfargen til BBS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2011 Kvit eller gunsmoke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2011 Hvordan gikk det med fargevalg her ? Finner ingen egen tråd om bilen din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 3, 2011 Det ble orginal farge..! Fikk de faktisk igjen fra pulver-lakkering i dag, men noe hadde skjedd under lakkeringa, så de er helt ruglete og ikke noe pene... Så må nok over med pusse papir, og så få lakka de med vanlig lakk. Da muligens en annen farge! Har ikke klura meg til å lage noen tråd om bilen enda, men det kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 3, 2011 Synes sølvfarget bil kler veldig godt BBS CH i original sølvfarge Gammel tråd Vivan, men detta der er gamle bilen til fruen ! SAVNER DEN! XV58691 Og jeg lurer på hvor mange ganger jeg angrer på at vi solgte med felgene! faen å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...