#1 Skrevet Februar 15, 2011 Hei Har litt broblemer med mitt speedometer på min 90 Coupe. Er slik at det funker av og til, kan plutselig bli i orden mens jeg kjører. Har opplevd at det er i orden en dag og at det itte funker dagen etter. Alt annet er i orden. Noen som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2011 Kan være dårlig kontakt i kontakt-stykket bak på spedo! Demonter og sjekk koblinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2011 Sykdom på alle Typ 89 og B4 samt Audi 100 fra 88. Vet ikke hva som skjer, men på de bilene jeg har hatt var det bare å bytte speedometer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2011 Dette skyldes som regel dårlige loddinger i speedo. Helt normalt. Pell opp og gå over loddepunktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2011 Skal gå over å sjekke det dere har nevnt. Er det noen som har et ekstra speedometerpanel eventuelt? Hvor får je tak i hvite plater på speedo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...