#1 Skrevet Februar 15, 2011 Kjøpte meg en Audi A4 quattro 04 mod Sline. med Bose anlegg og Navi (stor) skjerm. Men mangler cdveksler. Kunne tenkt meg å koble til så jeg kan spille fra Usb minnepenn.. Noen som vet om det er noen Usb inngang bak skjermen? Eller noen annen inngang som er ledig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2011 Det er det ikke, men du får adaptere for tilkobling av mye rart. Usb fungerer fint, men hver obs på at du ikke får frem sangtittel på spilleren. Minnepennen vil vises som en cd-skifter. Se under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2011 Det er det ikke, men du får adaptere for tilkobling av mye rart. Usb fungerer fint, men hver obs på at du ikke får frem sangtittel på spilleren. Minnepennen vil vises som en cd-skifter. Se under Takker for svar: smil : hva er best å bruke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...