Lik demper på A4 pre-facelift og facelift?

Anbefalte innlegg

Er støtdemperne bak like på prefaceliften (95-99) og på faceliften (99-01)? : rolleyes

Som du ser på bilde her så er demperen på toppen den gamle, og den nederste på bilde et justerbart senkesett. Men fra den låse "sylinderen" som sitter på demperen og opp til gjengene på demperen så synes jeg det er så stor forskjell. Skal det være sånn, eller er det forskjell på faceliften og prefaceliften?

demp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er TA Technix justerbart, så fant jeg aldri ut hvorfor dette var forskjellig. Har selv montert dette på en a4 b5 sedan for en venn av meg. Og grublet mye over hvorfor det var sånn!

Vi demonterte og monterte flere ganger for å prøve forskjellige måter å legge skiver og sånt. Men slet med en klunkelyd. Men ble aldri bra, så han solgte bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en titt på Autostyle demperene som jeg har liggende når jeg kommer hjem på Fredagen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er TA Technix justerbart, så fant jeg aldri ut hvorfor dette var forskjellig. Har selv montert dette på en a4 b5 sedan for en venn av meg. Og grublet mye over hvorfor det var sånn!

Vi demonterte og monterte flere ganger for å prøve forskjellige måter å legge skiver og sånt. Men slet med en klunkelyd. Men ble aldri bra, så han solgte bilen

Det er ikke TA settet. Dette er Raceland sett, om jeg husker riktig

Hadde det TA på min gamle bil, og hadde mye knirke lyd, og ulyder med det settet. Også hørt om flere som har hatt det. Derfor jeg valgte å teste et annet sett nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.