#1 Skrevet Februar 16, 2011 Hei folkens, Som noen kanskje har lest så hadde jeg forsøk på innbrudd i bilen forleden dag, og det var tydelig at de ville stjæle bilen, for den er helt tom forutenom skiltplatene til klubben. Så nå tenkte jeg vi kunne lage en tråd og samle opp det som skjer her i Trøndelag. Eier; Bil; Dato; Hva har skjedd? Roy Apalnes; Audi S4 b5; 15.02.2011; Forsøk på innbrudd/tyveri av bil. Så kan vi i våre egne innlegg forklare litt dypere om hva som skjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2011 Roy Apalnes; Audi S4 b5; 15.02.2011; Forsøk på innbrudd/tyveri av bil. Bilen står parkert i Sentralbadet P-Hus til vanlig og sto der under gjerningsøyeblikket. Noen amatører har forsøkt å bryte opp låsen på førerdøra, men ikke kommet seg inn i bilen. Bilen har ingenting av verdi forutenom bilen i seg selv, ellers er den helt tom. Låsen var helt knust i biter, så ser ut som de forsøkt å vri den om med makt etter de har kjørt en gjenstand i nøkkelposisjonen. Store biter bare falt av når jeg åpna døra. Bilen var forøvrig fortsatt låst når jeg kom til bilen, så hadde ikke klart å gjøre noe annet enn skade på lås og lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2011 Med tanke på at/om det er innbruddsraid i området, er det noe vinner å publisere på nett hvor alle S-biler i området er parkert til vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2011 Med tanke på at/om det er innbruddsraid i området, er det noe vinner å publisere på nett hvor alle S-biler i området er parkert til vanlig? Jeg er vel kanskje litt for godtroende om medlemmene her inne, men hvor den står til vanlig er kanskje ikke nødvendig å skrive opp. Min har de allerede funnet og jeg har ingen andre steder å parkere den, så bryr meg ikke så mye om det. På en annen side så skal det ikke så mye til for å finne bilene, dersom de ikke er parkert utenfor adresser man er tilknytta til og paranoid når man kjører bilen, så klarer vel de fleste å finne bilene våre. Om det er et innbrudsraid vet jeg ikke, men det siste året har det vært litt forskjellige typer kjeltringer ute på arbeid. Tenkte jeg skulle få tatt en prat med politiet igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2011 Kan være en interesant tråd dette.Er en mulighet at noen av de langfingrede har utstyr for knekking av startsperre for biler, så hadde vært greit og se om de går på bestemte biler. Man trenger jo ikke skrive gatenummer hvor bilen var parkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2011 Et tips er jo å IKKE legge ut hvor bilen står til vanlig men sånn ca hvor bare da det har lite med at den ble stjelt å gjøre . Det som er viktig å få frem etter min mening er hvis bilen har blitt stjelt så om det er noen observasjoner via bombrikke eller lignende. da dette er viktig for å kartlegge om "hvor" tyvene drar ser en et mønster i slike spor så er en faktisk et skritt nærmere dem neste gang dem slår til da en vet ca hvor vei dem drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2011 Hei folkens, Som noen kanskje har lest så hadde jeg forsøk på innbrudd i bilen forleden dag, og det var tydelig at de ville stjæle bilen, for den er helt tom forutenom skiltplatene til klubben. Så nå tenkte jeg vi kunne lage en tråd og samle opp det som skjer her i Trøndelag. Eier; Bil; Dato; Hva har skjedd? Roy Apalnes; Audi S4 b5; 15.02.2011; Forsøk på innbrudd/tyveri av bil. Så kan vi i våre egne innlegg forklare litt dypere om hva som skjedde. Skiltplatene er jo veldig fine da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2011 Det var jo en god del stjeling av div. Audier i fjor sommer (inkludert min), og det er vel ikke utenkelig at de herremenn som står bak nå er ute av fangenskap igjen med tanke på hvor lange straffer som vanligvis gis for den slags kriminalitet. Ellers så er jo montering av sporingsalarmer en idé da (som jeg forøvrig selger) Selv om det ikke hjelper alltid er det jo greit å vite at man har mulighet til å ta tyven på fersken inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...