#1 Skrevet Februar 16, 2011 Er det noen som har tatt ut den "tuten" som sitter på blokka og kan fortelle om det er en enkel og grei jobb ? Jeg vil sette inn en ny med påsveist stuss for AN kobling. Men vil ikke begynne med dette med motoren i bilen hvis det er ett hel**** å få til. Tips mottaes med stor takk. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2011 skal være bare å vippe ut. Sett ett skruhjern bak stussen å gi den ett skikkelig kakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2011 HVor finner du stuss med ankobling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2011 HVor finner du stuss med ankobling? må vel ta sveis apparatet i bruk, å sveise på en an kobling på org stuss har tenkt på det samme selv, men ikke fått rota meg til å gjøre det i frykt for å herje stussen istykker å ikke få in en ny stuss på skikkelig måte. Så dersom noen har erfaringer med dette, hyl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2011 Okkey Kanskje man skulle gjøre det samme,, er vel vanlig stål så det er vel greit å sveise i... Bruker man An10 opp til catchtank med filter på da? så tømmer man den med jevne mellomrom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2011 ja er ivertfall AN10 jeg bruker , men hadde vel ikke gjort noe å gått opp til an 12. i tillegg lønner det seg med retur til bunnpanne om det er en bil du skal kjøre med endel hest på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2011 Da var denne byttet på min, sveiste på en AN-12 og banket den på plass.. var noe jæ*** knot med motoren i bil... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2011 fikk du den ut uten å skade den, slik at du kunne bruke den igjen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2011 Nei, det prøvde jeg ikke heller, hadde ny ferdig da jeg tok ut den gamle Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg sveisa på en An10 bung mens den sto i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2011 2,5tdi blokkene har en diger frostplugg i dette hullet, av tykkere materiale enn uttaket til AAN/3B/ABY stussen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...