Trenger nye støtdempere til Audi 80 V6 Quattro

Anbefalte innlegg

Hei..

På mamma sin bil har demperne frosset og det er vel bare å bytte dem da.

Bilen er en 94mod Audi 80Q V6 Sedan, hvor er dette å få tak i billigst?

Er ute etter originalspecs på demperne, ikke noe kw variant 3 :D

Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak:

Har ringt litt og finner ut at bakstillinga er identisk som A4Q.

Gikk da inn på bakdempere fra 034 og fant disse, på A4 V6Q,, er det noe forskjell på avant og sedan når det gjelder støtdemper??

http://www.034motorsport.com/oec.php?oefilename=quote.jsp&partner=motorsport&year=1998&product=L4000-53419&application=000593305

Foran:

Er det noe forskjellig diameter på innsats man må være obs på? Siden dette er en V6 så vil jeg tro at den har slektskap fra både S2 Sedan og Audi 80 Competition.. Hvis diametern er lik så er det vel bare å få tak i dempere som passer til delte fjærbein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

På mamma sin bil har demperne frosset og det er vel bare å bytte dem da.

Bilen er en 94mod Audi 80Q V6 Sedan, hvor er dette å få tak i billigst?

Er ute etter originalspecs på demperne, ikke noe kw variant 3 :D

Noen tips?

har du reg nr på bilen så skal jeg se hva jeg kan få til av pris for deg ;) (Jobber på BilXtra )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du reg nr på bilen så skal jeg se hva jeg kan få til av pris for deg ;) (Jobber på BilXtra )

FS74620

Fra 034 kommer det på 4400kr inkl frakt for Bilstein dempere, har da brukt Audi A4 2,8 V6 Quattro bakdempere, og Audi 80/90 V6 framdempere, det må da passe...

Blir gal av å sjekke i etka, der er jo 10 forskjellige dempere på som for meg ser helt lik ut :shf::shf::shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får kun tak i forran :S meget rart! :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var selv ute i samme ærend for tre år siden og endte opp med å kjøpe Koni fra Rodin & Co (som vi får rabatt hos). Mødre flest trenger ikke korta dempere, så da blir det billigere enn det jeg ga den gangen. Ikke usannsynlig at du kan få røde Koni også, som normalt er både billigere og mer komfortable.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dyre dempere bak til disse. Sjekket selv hos rodin i høst men husker ikke prisen, men tror det var rundt 5000.

Forran kan nok bruke dempere både i fra hele og delte fjørbein (hvis du skulle ha noe liggende). Jeg har ikke lagt merke til noe forskjell i diameter i alle fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.