Anbefalte innlegg

ja nærmer seg normal pris:),håplause priser til denna bilen i norge ja: bh :.fekk pris på 7000 hos møller med klubb rabatt,det blir hvertfal ikkje aktuelt.

da begynner vi og prate mere normale priser for skiver bak må jeg si:-) 7-8000kr for skiver i norge er jo helt horibelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med S-sentrum hva de tar for quattro gmbh skivene bak? Ser på kvitteringene mine da min ble oppgradert og da tok de 2200kr skiven for disse... Det er jo temmelig kurant pris mtp på disse er noe grommere enn org skiver. Er etpar år siden, så kan være de har steget noe i pris da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er snakk om dei prisene der,så er det jo ingen ting og tenke på.De er trossalt litt dyrere dei enn standard skiver da.Sikker på det er prisen på rs4 skiver? .De har vel en nettside med oversikt over deler til bilen vel?.Ska ta og sjekke litt:).

Har du hørt med S-sentrum hva de tar for quattro gmbh skivene bak? Ser på kvitteringene mine da min ble oppgradert og da tok de 2200kr skiven for disse... Det er jo temmelig kurant pris mtp på disse er noe grommere enn org skiver. Er etpar år siden, så kan være de har steget noe i pris da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte igjen ang skivene hos S-Sentrum, og nå prisen var doblet og vel så det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er jeg og på leit etter skiver bak...fikk pris på 3085kr pr skive bak uborra...hvor fant folk ut at det var best å handle?..

 

Øyvind...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje handlet enda men sjekk med http://www.motorsportworld.co.uk Tror ikkje du finner de billigere noen andre plasser:)

da er jeg og på leit etter skiver bak...fikk pris på 3085kr pr skive bak uborra...hvor fant folk ut at det var best å handle?..

 

Øyvind...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nesten så jeg funderer på å få maskinert 2delte skiver...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje handlet enda men sjekk med http://www.motorsportworld.co.uk Tror ikkje du finner de billigere noen andre plasser:)

 

vet ikke om det er pr stk eller for to på den siden men standard skiver koster 3178kr ink moms pluss frakt og er det pr stk er jo ikke det så billig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det er pr stk eller for to på den siden men standard skiver koster 3178kr ink moms pluss frakt og er det pr stk er jo ikke det så billig.prisene er for et par altså 2 stykker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt vel mye av det gode det:)Ska ha råd til og leve utenom og :P.Går heller for oppgraderte skiver + klosser til 339 pund + frakt og moms

jeg gikk for dettet kittet: RS4 B7 bakbremser til B5. Plug&Play kit. Ingen borring eller mods nødvendig. Har handlet en del her, og er alltid rask frakt.

http://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-B7-Bremsensatz-RS4-Bremse-Audi-B5-A4-/380347049073?pt=DE_Autoteile&hash=item588e736471

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så mener jeg at kjører du denne type bil, så har du råd til å kjøpe ordentlig deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sier noe der:)Men bruker ikkje mer en nødvendigt heller.Ska bruke orginal caliptrene,så da er dette kittet uaktuelt for meg.Kan være de tarrox er skikkelige skiver for alt eg vet,er nå så billigt at det er værdt og prøve.Bedre enn orginal bremsene er de garrantert:)

Personlig så mener jeg at kjører du denne type bil, så har du råd til å kjøpe ordentlig deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et komplett pent brukt sett med RS4 B7 bakbremser liggende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et komplett pent brukt sett med RS4 B7 bakbremser liggende :)

 

Pris da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått tak i noen skivepar til 4400 med frakt...såogsi halv pris iforhold til på møller her i landet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs4 skiver? Hvor bestilte du dem? Trenger skiver bak jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått tak i noen skivepar til 4400 med frakt...såogsi halv pris iforhold til på møller her i landet...

 

så må du ha med moms så blir det 5400ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen lurer på bakbremser så burde de ikke stusset på å kjøpt B7 oppsettet Andrè selger, forutsatt at de allerede har B7/RS6 fremme fra før da... Har tilsvarende på min og funker meget bra, samt at da finner en lett skiver neste gang en skal ha ;) Rimeligere er det og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere for orginale på Møller..

 

 

sist jeg sjekka var det 7100kr ink rabbat på møller for org ubora skiver. vilken pris har du fått fra møller og vilken møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.