#1 Skrevet Mars 8, 2005 Heisann! Nå har jeg fått en stein sprut som har begynt og "ruste" Hva burde jeg gjøre med den? Er det bare og lakke den opp eller? Den er ikke større enn et knappe nåls hode. og er rett over front ruta. Er så redd det skal ruste hull! Men man ser den så godt i den sølv grå lakken. Råd motas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2005 Rusta bør slipes vekk før det setter seg for godt. Slike små flekker "kan" sitte i flere år før de blir farlige, men det er like greit å ta dem først som sist. Taket er en kjedelig plass å flekke ut hvis du vil ha det strøkent. På en spåass liten flekk er det vanskelig å slipe ut uten å få med seg et større område. Hvis du finner noe spisst kan du prøve å skrape vekk rusta og pensle over. Kommer til å synes på sølv, men sålenge det er tett holder det seg greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2005 Var nede på Allens bil lakkering på aasiden og fikk sprayet på noe rust stopp, Noe middel han hadde. Så pensla jeg over.. Ble desverre ikke strøkent men bedre enn rust flekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...