Hvor finne centerlock adapter for BBS magnesium felger?

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet om adapter til centerlock på BBS felger? Disse adapterne skal brukes på original RS2 hjulnav. Takker for alle svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HER er det noe. Googla "centerlock adapter 5x130";)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i en type som kan spesial lage disse adapterne til felgene. Dette er ikke lett å få tak i, og prisen på og spesial lage dissa blir 1000 pund.. : bh : Her er et bilde av felgene.. :)

kom_bra2_B.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i en type som kan spesial lage disse adapterne til felgene. Dette er ikke lett å få tak i, og prisen på og spesial lage dissa blir 1000 pund.. : bh : Her er et bilde av felgene.. :)

Gromme felger :tilber:

Skal du ha dei på rs2 en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bolthull også der da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa felgene skal på RS2'n ja.. 7,5x18 og 8,5x18.. :)

Hadde boltmønsteret passa så hadde jeg selvfølgelig bare satt døm på bilen,men det gjør det ikke også blir det mye fetere med centerlock.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de jeg linka til skaffet ikke, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, døm selger et merke som heter forgeline.. Og det du linka til er adaptere som passer døms egne forgeline felger..

Men takk for tips.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet du kan få laget adaptere til de aller fleste boltsirkler ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,men da kan jeg like godt få en til å lage centerlock adapter. Syns det ser litt kult ut. :) Men hvor kan man evt få tak i dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse HER lager visstnok til deg, ref. DETTE innlegget i en annen tråd på et annet forum. Står også at de jeg linket til muligens lager custom adaptere på bestilling. Eventuelt kan du sende en PM til John-Arne Øverby og høre om han kan lage til deg for en overkommelig pris. Ser ikke ut som om disse adapterene er gratis ihvertfall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.. Døm blir ikke gratis, men det skiller seg litt ut.. Er i kontakt med en ifra England så har tenkt å prøve meg på han.. Mulig dette er samme som du linker til.. Tusen takk for tips.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Da har problemene meldt seg siden han jeg kjøpte felgene av skrev at det var 7,5 tom og 8,5 tom breie felger, men et lite men. Dette stemmer jo ikke døm er 8,5 tom og sikkert 10 tom bak.. legger ved to bilder med fram felg bak som sitter perfekt, men litt mer skeptisk til bakfelgen bak.. Hehe.. Hørte jeg valsing,er det noe å hente på en RS2 ved å valse? Og er det noen her i Norge man kan få kjøpt evt 2 ytter ringer til disse felgene? Trenger da noen som ikke er så breie. Takk for svar.. :)

IMG_0284.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei bare et bilde, dette er da bakfelgen som sitter på montert bak.. Litt breit.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du får byttet ytterringer på disse, og at det ikke er hel tønne med løst senter? Hva er hele navnet på felgen? Og er de montert med adapter på bildet, eller bare prøvd på uten adapter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er 3 delte.. Døm heter BBS E28 med magnesium tønne og alu ytter ring.. Her er døm bare prøvd på men det er maks inn pga fjørbein osv, men det er mer en nok plass til adapter her.. :) Det er vel egentlig det eneste positive også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til BBS og hør på priser for ytterringer.

Så ikke ut som det var så god plass til adaptere egentlig, hvis de kommer enda lengre ut enn de er på bildet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men felgene sitter ikke helt inntil navet, har lagt imellom skiver.. Jeg får ikke felgene helt inntil navet fordi det tar i fjørbeinet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men felgene sitter ikke helt inntil navet, har lagt imellom skiver.. Jeg får ikke felgene helt inntil navet fordi det tar i fjørbeinet.. :)

Noe nytt med felg prosjekte ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.