Trenger tips til sommerfelg pakke Passat 3BG uten senk

Anbefalte innlegg

Som overskrift sier.... trenger tips til noen pene sommerfelger i 18" til min 2005 Passat 3BG. Jeg skal ikke senke bilen så det trenger ikke å være de mest fancye og dyre felgpakkene som finnes. Ønsker som sagt både felg og dekk til en tåelig fornuftig pris. 0 - 10.000,- ca.

Noen som har tips til pene felger til min bil? Gjerne med link til bilder/priser. Bør også være noe som kan sendes via post dit jeg bor. Kan liksom ikke bare svippe innom "sjappa" i Oslo og kjøpe noen når det er 100 mil unna : rolleyes

Tips taes imot med stoooor takk : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger Arve! Men kunne tenkt meg noe i 18" siden jeg ikke skal senke bilen noe. Passaten min forblir en fullblods vinterbil, men ønsker meg noen penere sommerfelger enn de på 16" jeg har idag....

Ingen andre som har tips til felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode forslag der Rune! Takker!

Vi må forresten se litt på den Poloen min snart....!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten liggende 18" RS6-II felger og 17" Mega Futera om du vil prøve hvordan det blir på bilen.

Poloen må vi vel få gjort noe med ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.